piątek, 3 maja 2013

Zakupyyy!

Hej 
byłam dzisiaj na zakupach i chciałam wam pokazać co udało mi się zdobyć <3
O
by dwóch par spodni szukałam od dawna i bardzo chciałam je mieć więc ciesze się, że w końcu je zdobyłam ! <3
Terranova , 69zł
Bershka 59zł


Terranova 19,99 zł


Terranova 3 w cenie 2 . Jedna para 7,90 zł


Drogeria Natura, jedne zabieg regenerujący 2,59 zł

Tak więc to by było chyba na tyle, co do tych zabiegów regeneracyjnych to bardzo polecam! pierwszy raz zrobiłam sobie chyba w ferie kiedy miałam czerwone trochę odmrożone dłonie i suche i naprawdę po tym miałam kilka dni do tygodnia takie można powiedzieć, że piękne dłonie, no nie wiem mi się bardzo podobało i byłam zachwycona z efektu więc kiedy znowu znowu je zobaczyłam to stwierdziłam, że muszę kupić :D 
Top ma chyba trochę inny odcień na żywo niż na zdjęciu ale to tak zawsze jest , nigdy nie wyjdzie tak samo na zdjęciu jak na żywo :/


~ Patina . 

6 komentarzy:

  1. Fajne te pierwsze spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bershka > spodnie cud miod;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie przepłaciłaś. Te wszystkie rzeczy sama bym wyceniła na jakąś stówę. I z pewnością by udało mi się nabyć podobne rzeczy w łącznej tej cenie.

    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzin.
    Może zostaniesz też obserwatorem??

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne te pierwsze spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko bardzo fajne ;D
    zapraszam http://vickyoxox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń